Lördag

Blir inte mycket bloggande i helgen: Jobbar långhelg plus idag va vi vid kusten för lite minnesstund. Har precis kommit hem nu. Så det är bara jag och Labbas ikväll. 

Jag körde hem själv idag och ni ska va glada att ni inte åkte med mig i bilen. Inte för att jag kör dåligt utanför att jag sjunger dåligt. Idag lät det verkligen inte bra, inte för att de brukar göra detta. Blev bara så sugen på att sjunga när jag hade hört alla fina sånger på minnesstunden. Tyvärr missade jag Johan och hans bror när de skulle spela. Har ju i och för sig hört dem förr som tur är.

Nu vill vovven ha uppmärksamhet.  Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Saga

Svar: Jo, det är verkligen gott! Till och med Tobias tycker om det, trots att det inte innehåller pasta/ris/potatis:)

2011-12-04 @ 09:47:04
URL: http://livethemmahososs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback