Blogg+promenad

Som ni ser så har jag inte hunnit fixa till bloggsidan. Tänkte se om min syster svara och kanske har lite fina bilder man kan låna. För nu känner jag att de måste hända nått med den. Går av på onsdag och är även ledig på torsdag. 2 dagar borde man hinna sitta med den.

Idag gick jag upp 8.30 åkte direkt till vetrinären för att kolla halsen och vaccinera. Halsen såg jättefin ut. Tog en promenad med en arbetskamrat och hennes lilla franska bulldog. Labbas va inte riktigt impad men sen va de lite intresserade av varandra. Men har bestämt att gå nu på onsdag igen för att se hur det går. Våre så roligt om man hade lite fler hundvänner man kan gå en promenad med.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback