Blommor i mitt hus

När jag fick reda på att jag var pälsdjursallergisk så gick min dröm i kras. Jag har alltid älskat djur och jag är en person som älskar att ta hand om andra. När jag flyttade till min första lägenhet så började jag att köpa hur mycket blommer som helst för att ta hand om. Men när en efter en dog, började jag inse att jag inte har gröna fingrar. Som man gör när man är tjej blev det att man funderade på om man verkligen kunde ta hand om ett levande djur eller människa. Vilket fall som helst så insåg jag att blommer inte är min grej. Vi köpte akvarie istället men de gick sådär med. Labbas har jag i alla fall klarat av att ta hand om som tur är. Det gäller att hitta sin väg att gå.
Nu till blommorna. Så här ser det ut i köket. Dags att köpa nya kanske.
Vardagsrummet
Denna fina blomman fick jag och Johan av våra fina vänner i fredags. Hur länge tror ni att den kommer leva?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback