...

Förlåt för dålig uppdatering. Men så blir det när man jobbar dygn. Man hinner inte med så mycket roligt innan man ska till jobbet.
Gick av 8.30, hem och göra iordning sig och sen ut igen för en promenad med Annika och Lasse. Tog vägen förbi pappa och stannade där en stund. Så nu har Labbas fått lekt av sig med sin kusin. Han är riktigt trött nu.
Det va riktigt kallt ute nu när jag gick hem. Börjar det bli dags för vinterjacka?

Har även fått ett träningsschema idag för mina axlar. Träning 1 gång om dagen. Hur ska detta gå?

Nu ska jag göra iordning garderoben. För imorgon kommer Johan hem:) Även om jag inte kommer träffa han förrän på söndag.
Ni får ha en trevlig helg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback