Fin besök!

Idag har jag haft besök av en kompis med sin lilla pojk på 6,5 månad. Vilket litet charmtroll och med dem blåaste ögon jag har sett;) 
Skyndade mig att handla lite innan fin besöket kom. Och de fick bli en stor och mumsig frukost när dem kom. Sen tog vi en härlig promenad i det fina vädret.. Va helt underbart väder!

När dem åkte hem va det tänkt att jag skulle träffa en annan kompis med sin lilla men de får bli på fredag efter jobbet. Då får jag träffa 2 underbara pojkar att busa med. Även Labbas kanske uppskattar när den äldre brodern vill leka med han. Vi får se:) 
Borde egentligen baka bullar innan fredagen, har ju lovat den stora pojken att han ska få smaka på mina goa kanelbullar. Men de hinner jag inte med tyvärr. Hoppas han inte kommer ihåg;)

Nä nu blir det strax stor handling, ska bara göra inköpslistan. 
Saknar min älschkling nu! 4 dagar kvar

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback