Ingen förlovning bara en perfekt dejt

Åh jag har verkligen haft en underbar helg. Tog en promenad med en kompis och hon trodde att vi hade förlovat oss när jag hade skrivit som jag gjorde på bloggen. Det blev ingen förlovning utan en perfekt dejt. Förlovning kommer nån gång i framtiden;)
Var och handlade och köpte med mig Marias Chokladterapi och Christinas Chokladbegär. Mmmm är så otroligt gott och de bästa av allt är att recepten står på paketet.
Åh jag har verkligen haft en underbar helg. Tog en promenad med en kompis och hon trodde att vi hade förlovat oss när jag hade skrivit som jag gjorde på bloggen. Det blev ingen förlovning utan en perfekt dejt. Förlovning kommer nån gång i framtiden;)
Var och handlade och köpte med mig Marias Chokladterapi och Christinas Chokladbegär. Mmmm är så otroligt gott och de bästa av allt är att recepten står på paketet. Tänkte att jag måste testa att baka dem nån dag;)


Kommentarer
Postat av: Saga

Farligt att ladda upp sådana bilder! Nu har jag så mycket lust på chokladkex!! Vad kul att ni hade en så fin dejt:) Länge sen jag och min älskling hittade på någonting tillsammans...

2011-11-22 @ 15:28:50
URL: http://livethemmahososs.blogg.se/
Postat av: Saga

svar: Tyvärr är Liseberg inget alternativ för oss, eftersom vi bor i Finland... Men något kul måste jag hitta på, känns annars som man fastnar i samma mönster vecka efter vecka...

2011-11-22 @ 19:02:38
URL: http://livethemmahososs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback