Kläder

Jag har beställt hem lite olika kataloger och idag fick jag hem H&M katalogen. För när jag har gått i affärena så har jag noll inspiration plus att man orkar inte prova just då. Så nu tänkte jag att testa att köpa hem o testa. För nu måste jag köpa nya byxor. Alla har verkligen gått sönder så nu är det kris. Det värsta är att jag får så dåligt samvete att jag har köpt nått till mig själv, så då är det inte roligt att handla heller.. Skulle jättegärna ha någon som fick några tusen som kunde gå och shoppa åt mig och som vet vad jag passar i.

Nä nu ska jag kolla i katalogen och se om jag hittar nått. Om jag känner mig själv rätt så kryssar jag i lite men gör inget mer åt det. Ska även gå in på Nelly och se om jag hittar nått. Tycker att alla andra hittar så himla mycket fint medans man själv undrar va de hittar allt.
Har ni några tips?

Kommentarer
Postat av: PHOTO BY MJ

Svar: haka okej! :-)

Tack!

2011-11-07 @ 20:18:02
URL: http://photobymj.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback