Nu har jag gjort..

Nu har jag gjort plats för älsklingens kläder:) Nu ska jag bara göra iordning lite. Så det ser okej ut när han kommer hem.
På tal om karma så va jag på väg till sjukgymnasten. När jag hade kommit halvvägs så ser jag en dam som försöker gå med sin rullator. Eller gå, hon har ena handen på rullartor och andra på väggen. Jag är påväg att gå förbi tills jag märket att hon har problem och är påväg att ramla. Så bestämmer mig för att i alla fall fråga om hon vill ha hjälp. Har frågat gammla förr och vissa blir arga att man äns frågar medans andra blir hur glada som helst. Denna dam blir i alla fall glad och jag får leda henne hela vägen hem. Man känner sig så himla glad när folk uppskattar ens hjälp och vågar ta emot hjälp.

Tror ni på karma?


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Sv: Tack för att du lämnade några rader hos mig! :-)



Önskar dig en fin helg! Kram

2011-11-11 @ 22:35:55
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback