Puss älschkling

Nu har jag och Labbas vinkat av husse. Labbas tycker nog att det är lite jobbigt att husse måste åka lite då och då. Men 1 vecka kvar och sen är han hemma för gott:)
Nu gäller det bara för mig att komma in i min vanliga rutin att va själv hemma igen. Men de går rätt fort att komma in i det nu efter 1,5 år. 

Hade tänkt att åka till min mamma idag för att säga hej då till min syster som åker tillbaka upp i landet. Men de blev inget av de. Får träffa henne igen till jullovet.
Nu ska jag bara se till att ta de lugnt idag så jag orkar jobba långhelg. Och se till att inte bli sjuk nu.

Ni får ha en trevlig dag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback