Säljs billigt

Idag ville jag sälja Labbas billigt. 
Dagen började med att man va tvungen att gå upp tidigt för att gå till läkarn för lite provtagning. Och där började allt. Läkaren va sen och när jag äntligen fick träffa sjuksköterskan för blodprov. Så fick hon gräva i armen för att hitta blod, men till slut gick det. Hem igen och åt frukost sen ut med kompisen och hennes hund. Gick en helt ny runda idag i skogen så vi släppte dem. Tror ni inte att min hund hittar Bajs att rulla sig i. Japp de blev att gå hem och tvätta selen och bada hunden. Upptäcker att jag inte har nått schampo till hunden och vill inte lämna han hemma för att köpa. För då går han och lägger sig i soffa och den orkar jag inte tvätta. Så blev att tänka ut hur jag skulle göra, hmm diskmedel kanske? nä de luktar så stark så det fick bli lite av mitt schampoo som är väldigt dyrt. 
Och jag vet att man inte ska ha sånt schampoo men han fick så lite där det behövdes. Så imorgon blir det att åka till ÖB för att köpa Schampoo till vovven. 

Men dagen blev bättre:) Åkte till mamma för att träffa henne. Var så längesen nu, så vi satt och tjöta om allt o inget. Tog även en promenad så våra hundar kunde leka lite.

Skulle aldrig sälja denna underbara hund. Han har sina fel och brister men de försvinner eftersom han är världens bästa hund.

Älskar att ligga på rygg.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback