Promenad

Gick av 8.30 och gick direkt hem för att vänta på att Lasse skulle komma.
När dem kom gick vi ut och gick en vanlig långpromenad. Alltså en lagom långpromenad för mig o Annika är på ca 1,5-2 timmar. Det var verkligen skönt att få komma igång att gå igen. För jag är inte en person som går ut själv och går.

När Annika gick till jobbet så stannade Lasse kvar hos mig och Labbas. Han hade väldigt svårt att slappna av så de blev ingen städning för mig idag. Så imorgon vet ni vad jag ska göra:) Städa och handla..jippi.
Skönt att inte Lasse fäller på det sättet som andra hundar gör annars hade de inte funkat. Men vilket fall som helst så blir det att spreya lägeneheten med Anti-Allergen Spray imorgon innan mötet.
2 killar som är redo att gå ut.
Så här har ni Labbas bästa kompis:)

Imorgon ska jag nog även försöka göra plats i garderoben för Johans kläder.. Ska ta ett kort imorgon så ni får se mitt problem:)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Mysigt med två hundar hemma ;) M skönt att få fixat lite, men de e mest för jag vet hur hektiskt det är med nyfödd ;)

2011-11-07 @ 18:44:32
URL: http://emmgus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback