Hundvakt sökes

Just nu söker jag en hundvakt. Helst skulle den personen redan vart här för ett år sen. Är så trött på den hundvakten vi har nu. Kan verkligen inte rekommendera henne för någon.
Visst labbas älskar henne men labbas älskar alla som gosar med han.
Tydligen är det bara jag som har problem med henne. För Johan sköter hon sig. Men Johan är väl lite mer pedagogisk än vad jag är. För tydligen så måste man prata med henne som till ett barn som är 3 år.

Nä nu ska jag sluta gnälla. Vfu har vart helt perfekt. Har fått göra saker som vi ska kunna nu och saker som vi ska kunna senare i utbildningen.
Vet ni vad??
Jag har fått ta venprov idag:) kan erkänna att första personen jag stack på misslyckades jag på. Men den andra personen kom det med det samma;)
Så spännande!!
Nu är jag ledig imorgon och ska tillbaka på torsdag för sista dagen.

Kram


Kommentarer
Postat av: sanna

Svar: Vad bra! :) jo tack, det är bara bra med mig ;) Vad ska du göra för kul i helgen då? :)



Kramkram.

2012-04-26 @ 20:13:51
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/
Postat av: saga

Är säkert inte lätt att hitta en riktit bra hundvakt! Vet att min syster också har sökt, men inte hittat någon som hon verkligen tycker om.

Tur att vi bara har katter, de klarar sig så mycket bättre på egen hand...

2012-04-27 @ 18:51:25
URL: http://livethemmahososs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback