Nu är jag tillbaka!

Just nu ligger jag och väntar på att husse och hund ska vakna. Känner mig rätt uttråkad. Vill göra så mycket nu när solen är framme, men tiden bara rinner iväg.
Igår gjorde vi blåbärsglass med riven vitchoklad i. Himmelskt gott kan man förklara smaken. Ska lägga upp receptet antingen idag eller imorgon.

Känns skönt att veta att jag har fått godkänt på en av 3 tentor. Nu väntar jag bara på de andra 2.

Känner mig redan stressad över hur jag ska klara dessa 2 kurser som går nu. Det vi läser nu är anatomi och fysiologi 2 och omvårdnad- etik. Denna gången är det inte vara seminarium, inlämningen och tentor utan du ska vi samtidigt öva på det praktiska och ha prov på det med.
Snart är det i alla fall sommarlov så då kan man släppa skolan ett tag. Blir till att koncentrera sig på jobbet istället.

Hoppas ni får en mysig söndag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback