Självstudier

Idag har vi självstudier och jag är ensam hemma. Johan tog med labbas till praktiken för att Labbas kan få träffa en ny "hundkompis" kanske. Får se hur det går.
Har suttit nu med omvårdnads uppgiften i några timmar och känns som jag aldrig blir färdig. Hoppas att jag blir färdig idag så jag kan börja med nästa uppgift.

I skolan har vi äntligen börjat med det praktiska. Vi har gjort basalhygien, HLR, venprov, ergonomi, vitala parametrar och benlindning. Nästa vecka är det matning/munvård som gäller. V. 17 ska vi ut på praktik för att öva på det praktiska. Det mesta kan jag men jag hoppas att vi kommer få ta lite venprov.
Nä nu måste jag sätta igång igen om jag vill vara ledig i helgen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback