Vaken

Kan verkligen inte sova. Hur mycket jag än vill. Har legat vaken nu i 2 timmar och känner hur tankarna snurrar i huvudet. Försöker att koppla bort det mesta, för jag vet att jag inte kan göra nått åt det.
Sen är det inte så konstig att jag vaknar så tidigt som jag gör. Denna veckan har jag gått upp 5 varje dag. Kan ju bero på det:)

Just nu tänker jag på hur man ibland öppnar munnen och säger nått som kan låta så fel i andras öron. Men hoppas att de inte uppfattar det fel.

Idag kommer en kompis hit och vi ska äta lite god mat och förhoppningsvis blir det spel. Ska försöka se till att vinna. Kan ju inte låt 2 män slå mig i spel.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig?



Kramar.

2012-04-17 @ 11:44:43
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback