Redan stressad

Oj det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist. Men orkar inte ta allt här.

Var inne och kollade schemat för terminen. Eller rättare sagt för de 2 första kurserna. Det är full proppat med saker som ska göras.
Hade även fått studiehandledningen för kommunikation i omvårdnad. Säger bara suck. Vill verkligen inte. Märks att de redan nu sätter hårdare press på oss. Funderar starkt på att börja så fort jag har fått böckerna. Då hinner jag i alla fall färdig med en inlämnings uppgift. Förstår inte riktigt hur dem har tänkt sig att man ska hinna allt på mindre än en vecka.

Är väldigt nervös för att börja igen.

Nä nu ska jag ta en jättefästing på vovven.


Kommentarer
Postat av: Lina

Isch!! :( Hoppas du har någon bra att plugga med, så kanske det går lite lättare. Jag får komma o våldgästa dig i skolan låter det som, men ses måste vi! :) Du är en sån kämpe, så jag tror du klarar det här jättebra. Det känns säkert lättare när ni väl börjat och kommit in i det lite mer. Tänker på dig <3

2012-08-16 @ 21:57:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback