Onsdag

Vart hemma från jobbet nu i några dagar på grund av nackspärr. Nu är nacken bättre men har fortfarande ont så det blir läkaren imorgon. För att kolla så det inte är nått annat.


Vad händer annars?
Jo, jag var ju på mydog i lördags och fick lite inspiration från freestylen. Började idag att träna lite med att backa och slalom. Han vet vad han ska göra, men nu gäller det bara att få han att lyssna på kommandot. För jag har gillar att visa tecken istället för att prata. Får bli ändring på det nu.. Kommer att filma när han kan detta.

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Nu har jag utsedd 3 vinnaren av dagens blogg så spana in bloggen för att ser om det blev du ;)

Ha en bra fortsätt kväll <3

2012-01-11 @ 22:55:51
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Sabine

Gud vilken mysig film :) Kanske ska jag börja träna lite freestyle jag med :) Vi bor utanför Laholm :)

2012-01-12 @ 12:57:46
URL: http://sabineshundblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback