Ska ni dit?

Nu längtar jag till helgen.
Kan ni gissa vad jag ska gå på?

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja verkligen jättekul. Blev glad när jag klicka in på din sida och såg att du hade samma ras! den är inte så vanlig faktiskt. Men min bror har samma ras så då blev det att vi köpte bishon för vi tyckte att det verkade vara en sån härlig och lätt ras. och så har vi mycket folk runt om oss som är allergiska så då är det väldigt skönt att han är allergivänlig. Man vill ju att ens familj ska kunna hälsa på utan problem! =) Theodor är ett och ett halvt =)

Jag kommer att följa din blogg också. kul att ha någon att prata bishon med också =P

2012-01-04 @ 19:57:02
URL: http://franbottentilltoppen.blogg.se/
Postat av: Sabine & Noa

Hejsan, förlåt att jag inte lämnat en kommentar här inne hos dig. Vi har ju nyss flyttat och så men nu är jag tillbaka på banan och var inne och kikade på din blogg! Jätte mysig blogg! kul att läsa lite om andra hundar och deras ägare!

Kram Sabine

2012-01-04 @ 22:12:05
URL: http://sabineshundblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback