Full rulle!

Denna veckan är fullbokad med roliga äventyr;) I måndags gick jag av mitt pass och åkte till Gbg för att umgås lite med lina och hennes lilla prinsessa. De bjöd på en underbar middag. Umgicks även med hennes fina familj. Tisdags var de jobb som gällde enda till onsdag. Idag ska jag till Torslanda för att träffa en gammal jobbarkompis och hennes prins. Ska även få träffa hennes hund;) och få se deras fina hus. Har aldrig vart där ännu. Ska bli väldigt roligt att träffas. Det blir ju inte så ofta tyvärr. På torsdag ska jag och min lilla mamma till Gbg för att leta klänning som jag kan ha på bröllopet. Johans kompis ska ha bröllopsfest den 28. Fredag- lördag ska jag jobba. Men på lördag ska jag träffa min familj. Har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på. Haft funderingar på bowling, hemma spa m.m. Får väl se vad vi bestämmer på torsdag. Söndag-måndag är det jobb igen. När jag går av på måndag så har jag nästan en veckas ledigt. Ska även nästa vecka ringa min vän Annika och se om vi kan gå 1 mil igen plus att plocka lite svamp. Vill så gärna testa att göra kyckling och kantarell lasange. Som ni märker försöker jag ta igen allt jag har missat nu när man pluggat. Saknar min fina lilla vovve nu. Men nu på lördag kommer han hem. Har nästan vart bort i 2 veckor på semester.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback