Idag är jag vuxen!!!!

Idag har jag blivit vuxen;) eller jag har tydligen sagt detta när jag var liten. När man är 25 år så är man vuxen. Får väl hoppas att detta stämmer men vill fortfarande ha kvar mitt barnasinne. 25 år. Vad har hänt liksom. Detta var dagen jag inte såg fram emot. Men de känns som en helt vanlig dag. Inte en dag äldre än 20;D nä skämt o sido äldre ska jag inte bli förrän jag får barn. Jag kan ju hoppas i alla fall! Eller va säger ni? I lördags så fick jag mitt livs bästa överraskningsfest. Kommer berätta mer nån annan dag då jag har fått hem lite bilder från festen. Är när Johan har kidnappat mig från jobbet och jag ser min dörr. Andra bilden är ifrån idag. Mycket gott med vin och en helt underbar tårtbit som min bästa vän hade bakat till festen i lördags. Mums!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback