varför kan man inte mobil-blogg

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen. Har tränat i 2 veckor nu, men ska försöka att inte sluta. Måste komma i mina gamla kläder. 
Nu när jag äntligen har kommit igång med träningen så kanske mössen försvinner, så jag slipper få hål i mina byxor;)? Vem vet man kan ju hoppas;)

På fredag ska vi på 25-års fest. Det ska bli skönt att få träffa min söta lilla vän igen. Lördag blir det barnkalas och sen kanske vi ska till våra bästa vänner och umgås med dem:)
 
Nu är det inte långt kvar tills jag fyller 25. Kan säga att jag har lite åldernoja, men det sköna är att jag äntligen har börjat plugga. Har ju äntligen fått börja pricka av mina drömmar.
 
Njuta av den fina dagen

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback