Äventyr

Förra fredagen så hände väldigt mycket. Det första som hände var att tågen var inställda. Det hade inte vart nåt problem om jag inte var tvungen att ha seminarum. Men blev räddad av en klasskamrat som kunde hämta upp mig med bil. Vi hann precis att komma i tid.

När skolan väl var slut åkte jag hem till min mamma för att äntligen få umgås lite med henne. Men som alltid när vi bestämmer att vi ska hitta på nått så händer det alltid nått. Vi bestämde att vi skulle leta upp en inhägnad där hundarna kunde leka. Vi hittade stället, men kan säga så här vi skulle inte tagit bilen.
Vi fastnade i leran. Det tog 1 timme att komma upp. Blev att tvätta bilen efteråt:) Har lärt oss att det bara är att skratta åt våra dumheter, för vi är så vana att det alltid händer nått.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback