Vanlig tisdag

Idag kom jag igång väldigt bra med pluggandet. Men efter 4 timmar har jag haft en sån huvudvärk som inte vill gå över. Kunde inte låta bli att drömma mig bort. Hade så gärna åkt till min mormors och morfars land och sitta ute i solen. Så fort det blir varmare och man kan va ute i några timmar åker jag och labbas dit och pluggar. Satt även och funderade på hur roligt de skulle vart att åka med kompisen på babysimmet.
Tiden går så fort, så nu ska jag njuta av att man går i skolan igen och blir något.
Hur har ni spenderat eran dag?


Kommentarer
Postat av: Lina

Varit hos frisören och blivit fin i håret :) Och blivit bortskämd av mamma som fixade middag och passade Clara. Sämre kan man ha det!



Tycker du är så otroligt duktig som kämpar på med pluggandet, fast det är svårt! Önskar jag kunde vara lika målmedveten och jävlaranamma som du! Det kommer gå galant på provet i alla fall, det är jag övertygad om :) Även om du drömmer dig bort ibland ;)



Hoppas du kan tajma in simningen nån tisdag framöver :)



Puss o kram!!

2012-03-06 @ 20:03:51
URL: http://lagomblondalina.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback