Allt annat än plugg

Nu är alla samtal fixade. Sagt upp mobila bredbandet, ringt hyresvärden om kylskåpet och ringt vårdcentralen. Hade tänkt att jag bara skulle förnya ett recept men det gick inte. Det blev en tid dit för att kolla astman.

Varför kan man inte bara sätta sig och plugga i lugn och ro? Ni ser ju vad jag har gjort idag istället för att plugga.
Är även riktigt svårt att plugga nu när det är så fint väder. I min förra lägenhet hade jag i alla fall balkong. Men men jag har snart klarat av en termin.

I juni har jag bestämt mig för att komma igång med träningen. Känner att min kropp behöver lite muskler.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback