Inget mer jobb innan tentorna

Har en inre stress nu. Ångrar att jag jobbade igår till idag. Det blev verkligen inget plugg på jobbet plus dagen efter är man inte sig själv. Sitter och försöker att lära mig mag o tarmkanalen.
Det blir ju inte bättre att se på Facebook att alla i klassen pluggar.
Känner även att mitt humör är inte som det brukar vara. Det var likadant förra tenta omgången.

Förlåt mina vänner om jag är osocial. Nu är det bara tentorna som gäller. Men sen i juni är jag ledig. Då ska jag ta mig tid för familj och vänner.

Saknar speciellt en vän just nu(söta lina). Lovar att ringa dig när jag är färdig med sista tentan.

Nä nu ska jag försöka gråta lite så brukar det kännas bättre plus att man får en annan styrka. Man slipper lite av stressen.
Gråta ser inte jag som nått negativt utan nått som man behöver ibland. Hur känner ni för det?


Kommentarer
Postat av: Saga

Gråta är absolut något man ibland behöver! Lycka till med de sista studierna innan sommaren!

2012-05-21 @ 06:01:46
URL: http://livethemmahososs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback