Lättnad

Äntligen har jag gett hundvakten sparken. Vilken lättnad:) det enda problemet är att vi inte har hitta någon ny. Men allt löser sig.

Haft en helt underbar dag idag med min pluggkompis. Vi satt i 3 timmar med 3 olika frågor och bara präntade in. Tillslut satt svaren. Jippi:)
Nu hoppas jag att i alla fall nån av frågorna kommer.
Det är lite roligt med oss. Vi kan det den andra inte kan. Ett ex: hon kan början av meningen och jag kan slutet. Vi har sagt det att vi hade fått alla rätt om vi hade skrivit tentan tillsammans. Tänk om vi hade jobbat ihop:) vilket team vi skulle vara.

Ps. Vi ska inte bara kunna 3 frågor utan det är typ 50 frågor.

Hoppas ni har njutit av värmen!


Kommentarer
Postat av: Eva

Tack så mycket!! =) Lycka till med tentan! =)

2012-06-06 @ 22:48:27
URL: http://franbottentilltoppen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback