Seminarium

Idag hade vi den sista seminariet för denna terminen. Nu kan jag koncentrera mig endast på tentorna.

I alla fall idag så gick det kanon. Men va otroligt nervös. Först blev man tilldelad ett patientfall, jag fick munvård:( hade hoppas på typ venprov eller benlindning. När det väl var ens tur att gå upp och göra det praktiska, så sitter 5 personer plus lärare och kollar vad man gör för rätt o fel. Inte nog med det så fick man 2 frågor som man var tvungen att svara på.
Men allt gick bra och vi hade en snäll lärare och man känner sig trygg i sin studiegrupp. Alla försöker hjälpa alla och stötta varandra.

Hoppas ni har haft en underbar sommardag!!


Kommentarer
Postat av: Saga

Egentligen är det inte så jobbigt att sova på golvet. Eftersom jag jobbat 9½ timme per dag och sedan fortsätter här hemma så somnar jag så fort jag lägger ner mig med huvudet på dynan:)Idag ska Tobias fara till en möbelbutik här i närheten som har specialpriser på madrasser just nu, så kanske vi i alla fall får lite bättre madrasser. Sen återstår bara att hitta en sängstomme som vi båda tycker om!



Hoppas ni också får en lika härlig, solig dag som vi här i Finlands södern:)

2012-05-23 @ 05:38:22
URL: http://livethemmahososs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback