London!

Tillbaka i skolan igen efter 4 underbara dagar i London. Detta är den bästa resa jag har gjort. Plus att det var första gången jag och Älschkling åkte själva. Har vart utomlands en gång innan tillsammans men då hade vi en vän med.

Får berätta mer om London en annan gång. Då ska jag även lägga in lite bilder.

Mikrobiologi och hygien tentan är gjord. Hemtentan i kommunikation inlämnad och nu har en ny kurs startat.
Om 2 veckor går vi ut på 3 veckors praktik igen. Hoppas att de blir lika bra denna gången.

Funderar lite på vad jag ska göra i helgen. Älschkling ska ner till sina föräldrars hus med sin bror. Där ska de skriva lite låtar m.m.
Känner att jag inte kommer göra nån nytta där nere.
En sak som jag ska hinna med i helgen är att träffa farfar på hemmet. Men de andra dagarna är jag öppen för förslag;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback