Min sambo

Jag har nog världens bästa pojkvän. Kommer hem trött och sliten efter en dag i skolan och ser att det är tänt hemma. Då är min sambo hemma och har gjort 3 rätters och köpt en blomma. Kan man bli mer tårögd.

Dessutom så kanske jag inte förtjänade det heller eftersom jag fick ett utbrott dagen innan.
Som tur är så vet han att det inte var jag utan de nya p- pillerna som ger mig biverkningar till förbannelse.

En ny dag idag och jag har ny energi till seminariet. Förhoppningsvis så sitter energin kvar tills i natt. Behöver göra färdigt mina mål till praktiken och försöka börja att leta reda på svaren på tentafrågorna eller om jag börjar med en annan uppgift.

Som alltid är det mycket i skolan så man hinner knappt sitta ner.

Hoppas ni hinner njuta av dagen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt att höra att ni hade det bra i London! En fantastisk stad som jag vill åka tillbaka till fler ggr. Visst var Madame Tussauds roligt, såg ni 4D filmen? :-D

Vi har en stor kurs varje termin. Som innehåller flera delar. Därför gör vi en stor tenta i terminens slut. Men vi har även andra kurser på sidan av, som läkemedelsberäkning, statistik etc. Så totalt 3 tentor denna termin. Men en stor som innehåller allt allt allt typ. Hua! Så jobbigt. Första terminen hade vi allt uppdelat i två delar. D.v.s. en tenta för omvårdnad och en för medicin. Nu har vi medicin, omvårdnad och farmakologi på samma tenta. Så galet mycket, helt klart svåraste tentan hittills. Har jätteångest inför tentan.

Jag skulle inte kunna tänka mig att sluta blogga, så om du följer min blogg lär du definitivt få läsa om det också. Det är absolut något jag vill "dokumentera" mycket om. Hihi!

Många kramar!

2012-11-14 @ 13:24:11
URL: http://www.emmawelin.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback