Tentan i mikrobiologi

Alla som pluggar har säkert någon gång känt hjärtklappning, högpuls och att man nästan svimmar, innan man trycker på just kursen för att se om man har klarat sig.
Bara det att jag känner så varje gång jag ska ta reda på om jag har klarat mig. Men den bästa känslan är när man ser g/vg. Då släpper den första nervositeten. Sen kommer nästa fundering, såg jag verkligen rätt. Tänk om jag såg fel och måste göra en omtenta.

Nu till det bästa. Jag klarade tentan i mikrobiologi och hygien. Alltid en lättnad. Nu väntar vi på svaret på hemtentan.
Har alltid haft svårt i skolan och fått göra omtentera på det mest men nu kommer min revansch.
Haha där fick du Gudrun som vägrade tro på mig och bara hjälpa de duktiga eleverna.


Kommentarer
Postat av: Clara *kalkprinsessan*

Jag håller tummar och tår för att det gått bra för dig!

2012-11-26 @ 10:59:02
URL: http://cklaris.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback