Hundvakt?

Ja, kan vi ha hittat en bra hundvakt nu? Pratade precis med en dam. Lät helt underbar. Var väldigt lik mig när det gäller hundar och otroligt lätt att prata med. Ni får hålla tummarna att de funkar.
Vill så gärna hitta nån som passa både mig o Johan och självklart Labbas.

Nu till i lördags. Oj, va trevligt det var. Så underbart med barn överallt.
Det bästa med hela dagen var nog när födelsebarnet gav mig en riktigt go kram. Kommer leva länge på den kramen. Jag tror inte våra kompisar kan få en bättre dotter.
Det värsta är att min längtan efter barn blir bara starkare för varje dag som går.
Men nu vet jag att allt börjar närma sig. Ska bara bli färdig i skolan först.

Hoppas ni har haft en bra dag:)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback