Imorgon fredag

Imorgon ska jag hinna med rätt mycket. KL 9 ska jag till en kompis, så våra hundar kan leka av sig lite, blir även lite tjöt och te.  Tror att labbas behöver det.
 
När jag kommer hem igen ska jag se till att städa så man slipper det till helgen. När det väl är färdigt så ska jag sätta mig med de 80 st instuderingsfrågor. Dessa frågor handlar endast om immunförsvaret och vårdhygien. Då har vi inte äns haft alla föreläsningar. Lika bra att börja.
 
Måste även bort till maxi för att handla lite gott till helgen.. Får se va de blir för fredagsmys. Är riktigt skönt att inte behöva jobba längre och kunna ha en riktigt fredagsmys.
 
Nu till det roliga. Jag och min ♥underbara fina vän♥ ska boka spa. Hoppas bara att det är ledigt de datumen vi kan och vill gå. Har bestämt att vi ska ha en lyxhelg på spat.
 
Detta ingår då:) Längtar!!!
  • Välkomstdrink
  • 50 min spabehandling alt. örtbad
  • Trerätters middag (kökets val)
  • Vinpaket till middagen
  • Musikunderhållning
  • Afternoon tea
  • VIP Korg: Mouserat vin och fruktkorg på rummet
  • Entré SPA: 33-gradig bassäng med undervattens-massage, ång- och torrbastu, jacuzzi.
  • Solrum med drink & frukt
  • Midnattspa 00.00
  • Logi i dubbelrum med vacker parkutsikt
  • Frukostbuffé
  • Lunchbuffé: 2 varmrätter, salladsbord, måltidsdryck och kaffe/te
  • Välj spaaktivitet: Qi Gong, Yoga eller Stavgång (enligt dagens program)
  • Tillgång till gym
  • Relaxavdelning med flera sorters te och frukter

Kommentarer
Postat av: Lina

Bokat o klart ju! Längtat som en tok nu!!! Kom på i efterhand att P o jag firar 3 år då, men har väl inte så mycket att fira längre, så det tar vi en annan dag ;p

Ser verkligen fram emot den 29:e!

2012-09-07 @ 18:19:54
Postat av: Sanna

Hej, kikar in och hoppas att du har en toppen Onsdag! :) Är allt bra med dig? :)

Kramkram.

2012-09-12 @ 14:58:53
URL: http://erikssonsanna.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback