Alla hjärtans dag

Känns som jag endast skriver om hur trött jag är. Bara det att just nu är jag trött hela tiden. Skäms över att jag somnar på föreläsningar på grund av tröttheten. Men 2 år kvar..

Nu till det bästa. Imorgon ska jag på min första intervju. Har aldrig behövt ha någon intervju innan utan bara blivit inkastad i arbetet. Både bra och dåligt.

Nu får ni hålla tummarna att jag får jobbet. Annars blir det att leta annat.

Nu måste jag gå och leta upp lite papper till CV. Det är nog det tråkigast jag vet.

Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag. Jag Ska överaska min fästman när han kommer hem.

Denna lappen satt på spegeln när jag kom hem. Att bara en liten lapp kan göra sån skillnad.


Kommentarer
Postat av: Lina

Va jobbigt att vara så trött hela tiden :( Med risk för att låta som en tvättäkta morsa... :p

Har du svårt att somna eller får du inte tillräckligt med sömntimmar? Eller är det järnbrist? Äter du ordentligt??

Så, nu har fått ut mig det ;) Man måste fråga när man är orolig för sin bästa vän! <3

Va mysigt att ni gör så mycket gulligt för varandra. Blir så glad över att läsa det och jag hoppas att du är så lycklig som du verkar :) Även om skolan tar all energi :/

Angående din fråga, så vet vi i nästa vecka men troligtvis så har vi blivit med radhus! :D

Pussar o kramar till dig!

2013-02-15 @ 07:19:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback