Drömmar

I natt drömde jag om mitt och Johans bröllop. Tyvärr blev det inte som vi hade tänkt oss. Vi hade glömt att boka kyrka, glömt att säga till tärnan och bestmannen. Det var bara jag och Johan och gästerna framför kyrkan. Hade inte ens en klänning på mig.

Som tur var så vaknade jag när det började bli panik. Men inget roligt sätt att vakna på.

För en månad sen så tyckte jag det bara var jobbigt att planera inför bröllopet. Men helt plötsligt har det ändrats sig. Tycker faktiskt att det är lite roligt nu.
Har börjat fantisera hur det kommet att se ut när vi gifter oss i kyrkan. Kan redan nu känna lyckan sprida sig i kroppen.
Det bästa av allt är att vi har fått tag på världens bästa tärna och bestman. Om Toastmaster tackar ja så har vi ett lyckat bröllop:)

Känner även lycka över att min vän har hittat ett radhus. Så lycklig för hennes skull.

Vet ni varför jag är på så gott humör?

Det börjar bli vår!!! Solen skiner och man kan inte annat än att bara le. Älskar våren.



Bilden tog jag på bröllopsmässan i Gbg.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback