Äntligen.

Äntligen är det helg! Som jag har längtat. Har skickat iväg Johan och labbas på lördag och på söndag så blev det bara Johan som åker.
Varför jag har skickat iväg dem är för att jag ska försöka komma en bit på vfu uppgiften + hemtentan. Så inget ledigt för mig. Men hellre att jag blir av med dem så man kan börja på nästa arbete.
Kanske en del av stressen släpper. Måste även plugga lite matte men de får antagligen bli nästa helg.
Men ska se till att ha de mysigt när jag pluggar på lördagkväll.

Börjar sakna mina vänner och familj som man aldrig hinner se. Förhoppningsvis kan man tajma in lite träffar i sommar emellan jobbet. Dessutom planera lite mer inför bröllopet.

Har ju fortfarande inte skrivit om förlovningen. Men det får bli ett senare projekt.

Så här ser jag ut just nu på vfun. Riktiga mysbyxor;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback