Sista veckan

Japp, sista veckan på vfun. Så himla skönt. Nu är jag ledig imorgon och måste göra klart uppgiften så jag kan börja med hemtentan.

Har sagt ja till jobb nu till helgen plus nästa helg. Frågan är om jag har tagit lite mycket. Men får försöka beta av lite arbeten i taget. Kanske behöver komma in och jobba lite. Bara för att komma bort lite.

Igår fick jag äntligen till att sätta en pvk. Har misslyckas ett antal gånger så jag var nära på att ge upp. Däremot börjar jag lösa venproven istället. Så övning ger färdighet. Tyvärr måste man ju öva på riktiga människor.

Som tur är att det finns snälla patienter som låter en öva. Kan säga att jag hade aldrig låtit en ny testa på mig.

Nu längtar jag efter värme.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback