Vfun.

Nu har jag gjort 1 1/2 vecka på vfun. Så jag har hälften kvar.
Hade det väldigt bra första veckan men denna veckan har jag endast suttit av tiden.
Vill jag verkligen bli sjuksköterska? Just nu vill jag bara hoppa av och fundera på vad jag vill egentligen.
Känns så jäkla surt bara att ha 1,5 år i studielån. Sen kommer jag känna mig så misslyckad om jag hoppar av. Men att gå en utbildning man inte tycker är rolig längre.

Jaja. Nu ska jag hem och försöka lämna allt som har med vfun. Ska försöka vara lite gladare när jag kommer hem.

Kanske kan se om jag hittar någon att prata med. Bara det att man inte har någon ledig dag.

Strunt samma. Hoppas ni har en fin dag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback