Hitta små saker som gör en lycklig.

Nu är alla 4 tentorna färdiga. Idag fick jag även reda på att hemtentan är godkänd. Egentligen hade jag velat ha vg med allt jobb jag la ner på arbetet. 

Men läste precis i en blogg att man ska skapa sin egen solsken. Alltså hitta små saker som man kan känna lycka. Just nu är jag inne i en stress-period där mitt inre är ett kaos. 

Så för att försöka känna lycka kommer jag att försöka känna mig stolt över att jag klarade mig. Att vara stolt över dem förutsättningar jag hade och orkade fortsätta kämpa. 

Nu har jag precis satt mig i soffan för att dämpa pulsen efter att dansat vals i vardagsrummet. Känner att de är lika bra att börja öva plus att de är konditions jobbigt. 

Hoppas ni har haft en mysig helg. De har i alla fall jag haft.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback