Skolan

Idag har det gått 19 eller 20 arbetsdagar sen vi gjorde första salstentamen. Alltså för 2 dagar sedan skulle vi fått vårt resultat. Men efter mycket klagande så fick vi resultatet sent idag. 
Hade inga höga förväntningar eftersom jag blev väldigt dålig några veckor innan på grund av stress. 
Men jag kämpade på och gav inte upp även om tanken inte var långt ifrån. Eller ge upp kanske inte va tanken utan bara ta en paus för att man skulle kunna må bra igen.
Men den dagen jag skrev tentan. Hade jag panikångest. Jag höll på att svimma 3 gånger. När jag kände att yrseln var påväg igen så lämnade jag in tentan.  Alltså orkade jag inte koncentrera mig på tentan utan endast koncentrera mig på ångestattackerna. 
Stolt gick jag ut från tentan och kände att jag i alla fall inte svimmade utan tog mig igenom ångesten och hade gjort mitt bästa på tentan.

Idag kom ju resultatet. Jag fick VG. Tyvärr hinner jag inte njuta så mycket utan måste börja förbereda inför b-uppsatsen och praktiken. Väntar även svar på 2 tentor till. 


Så här mycket bryr sig vovven



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback