Vfu

Hinner inte blogga om planerna om bröllop då jag är ute på Vfu. Stiger upp kl 5 för att vara hemma 19 blir inte detta mitt första prio. 
Jag hoppas att jag har ork sen när Vfun är över och en tenta. Ska försöka hinna klart med alla uppgifter och b-uppsats innan jul. Behöver lite ledigt känner jag.

Jag trivs kanon bra på vfun. Skulle bara vara skönt om jag hade blivit av med stress-symtomen. Känner att de ökar. Yrsel, pulsen som går i 110 plus att jag känner hur hårt hjärtat får jobba. Det värsta är när man får ont i hjärt men som tur är jag ju på en vårdcentral. Så om något skulle hända så vet jag att de tar hand om mig.
Eftersom man håller på att utbilda sig så vet jag hur viktigt det är att få bort stressen. Vill inte drabbas av de metabola syndromet. Så om jag ska ge råd till patienter så måste jag lyda dem själv. 
Så försöker att göra avslappnade övningar och lite fysikaktivitet.

Usch va jag saknar mina vänner. Så himla tråkigt att de flesta bor så långt bort. Annars hade man kunnat träffas en lite stund.

Nä nu ska jag göra iordning mig. Är ju fotboll idag så jag kommer sova gott när Johan ligger o kollar;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback