Dags att skriva av sig lite oro...

Äntligen är skolan slut och jag kan börja koncentrera mig på bröllop och jobb.. Eller det var vad jag trodde. Helt plötsligt har vi en hundvakt som vi sa upp för några månader sen, börjat hota oss.
Var tvungna att gå till polisen för råd. Men vad detta tar energi som jag verkligen inte har. Tyvärr har vi för lite material för att polisen ska kunna göra något. Så nu gäller det att samla allt som personen skriver som bevis.

Men jag vet inte hur jag ska orka med alla sms om hur dumma och elaka vi är. Men det är inte det värsta. Utan hon hotar med att vi misshandlar våran hund.
Jag vet att Labbas mår kanon och att vi gör allt för han. Men denna person vet precis hur ont detta gör i mig när hon blandar in min lilla vovve.

Vet inte vad jag gör om hon får för sig att göra några med våran hund. Men får försöka att inte tänka så mycket på det utan försöka lyssna på alla andra människor att Labbas har det bra hos oss.

Förut var jag stressad för hur släkten kommer vara på bröllopet men detta är ju ännu värre. Orkar inte äns tänka på bröllopet och tänk om personen får för sig att förstöra våran dag.

Varför ska alltid jag råka ut för konstiga saker. Har inte jag blivit testad tillräckligt i mitt liv.

Nä, nu får jag försöka göra någon matlåda. 

Får stänga av ljudet för just nu har personen skickat 4 sms på 5 min.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback